Paul napsal:
Autofans to rozepsal dobře, kromě toho, že Insignia vypadá draze toho moc nenabízí. Kombinaci - kombajn v se silným benzínem a 4x4 a radostí s jízdou bych hledal někde jinde. Za mně radím Audi A4 2,0T quattro, jezdí líp, než se obecně o audinách tvrdí. Novodobé Legacy mi přijde dost těžkopádné, to už bych raději šel do Insignie. Zajímavou volbou může být i Superb combi 3,6. Dá se sehnat za překvapivě malý peníz s velkorysou výbavou a jede pekelně. A když se nebude honit za studena a olej se bude měnit co 15 000, tak by se neměly ani konat zvěsti co o něm kolují. Kamarád ho má služebního a kromě svolávačky na cívky nic extra neřešil.
Smím se tázat, jaké zvěsti o 3,6 kolují?
Jinak se obávám, že konkretně jezevčík s 3,6 moc radosti z jízdy nenabídne. Ovšem otázkou zůstává, kdo co mylsím pod pojmem "radost z jízdy". Někdo myslí, když jede 220 po dálnici rovně a enedej bože, když má přijít zatáčka a někdo myslí radosté z jízdy, když protahuje STI někde v horách po prašných cestách.
Ale osobně bych v skoro 2tunové Insignii radost z jízdy nehledal. když bych hledal radost z jízdy a chtěl kombi, pak bych volil Subaru legacy SpecB s 6°manuálem, jde o velmi vzácné ale o to cennějšé zboží, zejména dnes, když se všude cpou 1-2 turba a objme motoru mívá nezřídka plných závratných 1,6 litrů
Legacy SpecB s převodovokou z STI nabídne špičkový podvozek, o kterém se Insignii ani nesní, daleko lepší průbeh výkonové křivky motoru, velmi robustní a poctivé provedení, zejména podvozkových skupin a hlavěn - ato by měl být důvod k zakupení - obrovský kus zábavy za volantem.A jako bonus k tomu získáme auto s vysokou splehlivostí.
PS: mám, takže vím, co píšu. A srovnávat s Audi A4 opravdu nejde
To fakt ne