0
zpět
 

diskuze k tématu: Benzínová Insignia se silným motorem

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.12.2013 09:25, Benzínová Insignia se silným motorem
Dobrý den. Rád bych koupil benzínovou Insignii se silnějším motorem, pro radost z jízdy. Jezdím s dcerou 3x v týdnu cca 35 km na tréning a o víkendech na výlety. Jsem z Vysočiny, tak určitě 4x4.Rozhoduji se mezi motory 2.0 Turbo a 2.8 V6. Můžete mi, prosím popsat výhody a nevýhody těchto motorizací?
Děkuji. Průša
reagovat
*autofans*
počet příspěvků159
datum registrace21.11.2008
Čtvrtek 05.12.2013 15:31, 2.0 x 2.8
Je mi jasné proč Insignii, vypadá draží než ve skutečnosti je, ale kromě vhledu resp. reprezentativnosti a ceně neznám moc racionálních důvodů proč zrovna Insignii. V prvé řadě je auto na svoje venkovní rozměry uvnitř neskutečně stísněné. Druhý aspekt který logicky souvisí s velikostí a designem auta je hmotnost. Ale zpátky k výběru tazatele i když sám bych na Vysočinu koupil raději Subaru nebo nějaké xc volvo nebo Audi. 2.0T v Insignii má přímý vstřik benzinu takže při rozumném stylu je celkem skromný ve spotřebě (8-9) a přitom umí s autem jet hezky ve vyšších otáčkách. Výhoda je, že se jich prodalo oproti V6 celkem dost, ale pozor ne všechny jsou 4x4 a u prvních 4x4 se dost především v záruce měnily Haldex spojky neboť v určitých režimech auto bylo nestabilní a diferenciál s omezenou svorností nepracoval tak jak měl. Výhoda je, že s tímto motorem není Insignie tolik těžkopádná. V6 je i ve standardní naladění (neOPC) především zvukově a podáním výkonu příjemnější, ale na našich cestách je cítit velká váha vpředu a s tím spojené kroucení karoserie a různé pazvuky. Motor je původem od australského Holdenu a baští 10-12. Speciálně u V6 bych doporučoval spíše verzi s automatem, protože V6 v kombinaci s manuálem nemá moc dlouhověkou spojku. Nicméně automat není od GM nic extra. U 4x4 doporučuji důsledně zkontrolovat podvozek, protože všechny verze 4x4 mají ve standardu drahé adaptivní tlumiče a většinou ráfky 18" až 20".
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Čtvrtek 05.12.2013 16:47, Insignia
Autofans to rozepsal dobře, kromě toho, že Insignia vypadá draze toho moc nenabízí. Kombinaci - kombajn v se silným benzínem a 4x4 a radostí s jízdou bych hledal někde jinde. Za mně radím Audi A4 2,0T quattro, jezdí líp, než se obecně o audinách tvrdí. Novodobé Legacy mi přijde dost těžkopádné, to už bych raději šel do Insignie. Zajímavou volbou může být i Superb combi 3,6. Dá se sehnat za překvapivě malý peníz s velkorysou výbavou a jede pekelně. A když se nebude honit za studena a olej se bude měnit co 15 000, tak by se neměly ani konat zvěsti co o něm kolují. Kamarád ho má služebního a kromě svolávačky na cívky nic extra neřešil.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Pátek 06.12.2013 07:09, RE: Insignia
Paul napsal:
Autofans to rozepsal dobře, kromě toho, že Insignia vypadá draze toho moc nenabízí. Kombinaci - kombajn v se silným benzínem a 4x4 a radostí s jízdou bych hledal někde jinde. Za mně radím Audi A4 2,0T quattro, jezdí líp, než se obecně o audinách tvrdí. Novodobé Legacy mi přijde dost těžkopádné, to už bych raději šel do Insignie. Zajímavou volbou může být i Superb combi 3,6. Dá se sehnat za překvapivě malý peníz s velkorysou výbavou a jede pekelně. A když se nebude honit za studena a olej se bude měnit co 15 000, tak by se neměly ani konat zvěsti co o něm kolují. Kamarád ho má služebního a kromě svolávačky na cívky nic extra neřešil.


Smím se tázat, jaké zvěsti o 3,6 kolují?
Jinak se obávám, že konkretně jezevčík s 3,6 moc radosti z jízdy nenabídne. Ovšem otázkou zůstává, kdo co mylsím pod pojmem "radost z jízdy". Někdo myslí, když jede 220 po dálnici rovně a enedej bože, když má přijít zatáčka a někdo myslí radosté z jízdy, když protahuje STI někde v horách po prašných cestách.
Ale osobně bych v skoro 2tunové Insignii radost z jízdy nehledal. když bych hledal radost z jízdy a chtěl kombi, pak bych volil Subaru legacy SpecB s 6°manuálem, jde o velmi vzácné ale o to cennějšé zboží, zejména dnes, když se všude cpou 1-2 turba a objme motoru mívá nezřídka plných závratných 1,6 litrů
Legacy SpecB s převodovokou z STI nabídne špičkový podvozek, o kterém se Insignii ani nesní, daleko lepší průbeh výkonové křivky motoru, velmi robustní a poctivé provedení, zejména podvozkových skupin a hlavěn - ato by měl být důvod k zakupení - obrovský kus zábavy za volantem.A jako bonus k tomu získáme auto s vysokou splehlivostí.
PS: mám, takže vím, co píšu. A srovnávat s Audi A4 opravdu nejde To fakt ne
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Čtvrtek 05.06.2014 17:15, re:
Dobrý den. Opel Insignia je poměrně těžké auto, na první pohled by se mohlo zdát, že šestiválec nabídne sportovní svezení, ale není tomu tak. Má ale velmi jemný chod a líbivý zvuk. Spotřeba paliva bude při běžné jízdě nižší u dvoulitru, pokud ale jezdíte svižněji, rozdíl se bude snižovat. Vážnější závady nejsou ani u jedné pohonné jednotky zatím známy.
reagovat
Sewa03
počet příspěvků2
datum registrace08.11.2022
Úterý 08.11.2022 10:23, RE: 2.0 x 2.8
citace:
reakce na: *autofans*, 05.12.2013 15:31 (Je mi jasné proč Insignii, vyp ...)


Omlouvám se předem, ale opravdu odborník napíšeme automat od GM ? převodovka (automat) je japonský Aisin af40 sc80 a je to velice odolná převodovka pokud se v ní mění olej ...
reagovat
Pepanek
počet příspěvků45
datum registrace16.01.2022
Úterý 08.11.2022 17:28, RE: RE: 2.0 x 2.8
citace:
reakce na: Sewa03, 08.11.2022 10:23 (Omlouvám se předem, ale opravd ...)

A to ses opravdu registroval jen kvůli tomu, abys mohl takhle okomentovat 9 let starý příspěvek??? Dr. Chocholoušek by měl radost
reagovat
Sewa03
počet příspěvků2
datum registrace08.11.2022
Úterý 08.11.2022 17:58, RE: RE: RE: 2.0 x 2.8
citace:
reakce na: Pepanek, 08.11.2022 17:28 (A to ses opravdu registroval j ...)


Tady utrpělo něčí ego
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.